Accessibility Standards for Customer Service
Description
Description
In accordance with the Accessibility for Ontarians with Disabilities Act 2005 (AODA), the University of Ottawa is required to provide training, to all employees, on accessibility standards for client services.
In accordance with the Accessibility for Ontarians with Disabilities Act 2005 (AODA), the University of Ottawa is required to provide training, to all employees, on accessibility standards for client services. This training session gives you the option of using a computer at the Centre for Organizational Development and Learning (TBT012D). This option is perfect for you if you work in an open space area or if you provide front line client service and are unable to isolate yourself during the training.
Accessibilité et diversité
Plus d’information
- Langue
- Anglais
- Atelier en français
- Normes d’accessibilité pour les services à la clientèle
- Approbation
- Un superviseur doit approuver votre requête.
- Mode de livraison
- En ligne
- Catégorie
Accessibilité
Si vous avez des besoins en matière d’accessibilité, veuillez communiquer avec le service qui offre l’atelier (voir votre invitation pour les coordonnées).
Contenu en ligne