Introduction au processus intérimaire de gestion du rendement (pour tous les employés) | Introduction to the interim Performance Management Process (for all employees)

Description

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Venez découvrir le processus intérimaire de gestion du rendement | Come discover the interim Performance Management Process

Après dix ans, le programme de gestion du rendement du personnel administratif et de soutien se devait d’être modifié. Un processus intérimaire de gestion du rendement a été mis au point pour mieux répondre aux besoins des employés, tels qu'ils ont été exprimés dans les sondages "Rester connecté et en Santé" et la "Tournée d’écoute" ; ce processus intérimaire a aussi pour but de permettre à l'organisation d’atteindre les objectifs établis dans le plan stratégique Transformation 2030.

Cet atelier est le premier d'une série d'événements visant à vous aider à comprendre le nouveau processus et à vous préparer à mener des dialogues efficaces avec votre gestionnaire ou superviseur.

Dans cet atelier participatif, vous aurez l'occasion de :

  • Définir ce qu'est un processus efficace d'évaluation du rendement
  • Découvrir le nouveau processus de gestion du rendement à l'uOttawa
  • Vous préparer au dialogue sur la performance - étape 1 : faire le point

Venez découvrir le processus intérimaire de gestion du rendement et apprenez comment en tirer parti pour favoriser votre développement et votre engagement au travail.

REMARQUE :
Un autre atelier a été créé pour les gestionnaires et superviseurs. Si vous avez un de ces rôles, nous vous suggérons de choisir un atelier spécialement conçu pour vous.
Cet atelier sera présenté virtuellement.
Une invitation sera envoyée aux participants qui sont déjà inscrits.


After ten years, the performance management program for administrative and support staff was due for a change. An interim performance management process has been developed to better answer the needs of the employees as expressed in the Stay Healthy Connected pulse surveys and the Listening tour, as well to better support the organisation on its journey towards Transformation 2030.

This workshop is the first one of a series of events aiming at helping you understand the new interim process and be prepared for holding effective dialogues with your manager.

In this participative workshop, you will have the opportunity to:

  • Define what effective performance review process is
  • Discover the new performance improvement process at uOttawa
  • Prepare for the performance dialogue – step 1: taking stock

Come and discover the interim Performance Management Process and learn how to leverage it to drive your development and your engagement at work.

NOTE:
There is another workshop designed for managers or supervisors only. If you hold such a role, we suggest you attend these workshops.
This workshop will be presented virtually.
An invitation will be sent to the participants who are already registered.

Leadership, Learning and Organizational Development

hrlearning@uOttawa.ca

613-562-5800-1543

More information
Language
Bilingual

This workshop is bilingual, which means French, English or both languages will be used, depending the preference of the participants.

Therefore, you must be able to understand and follow instructions in both official languages.

You may ask questions in your language of choice and will be answered in that language.

Audience
  • University of Ottawa's employee
Delivery mode
In class
Accessibility
If you have any accessibility needs, please contact the service offering the workshop as soon as possible so we can ensure your accessibility needs are met (see your invitation for contact information
Dates

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